Marcela Silva Jefa UTP

• MBA, Rotterdam School of Management, Erasmus University
  • BS, engineering, Technical University of Denmark
  • MBA, Rotterdam School of Management, Erasmus University

With over 20 years of experience in entrepreneurship, management, business planning, financial analysis, software engineering, operations, and decision analysis, Brandon has the breadth and depth of experience needed to quickly understand entrepreneurs’ businesses and craft the most suitable solutions.

Consulting WP comes up with results that are actually implementable. That is their strength compared to other consulting companies.

Before founding Consulting WP in early 2001, Brandon started two Internet companies in Silicon Valley. Previously, Brandon held various management positions in New York at Simon Brothers, most recently as Vice President in Goldhill Group, focusing on new business development and risk management. He has also worked as a senior financial risk management consultant to the financial services industry; software engineer; advertising sales manager for the popular Caribbean travel guide series; general manager of an advertising and graphic design agency; and engineering intern at the Best Health Coach.

publications

• Tantos Recuerdos

Este año, al celebrar los 82 años de nuestro colegio, invitamos a los ex alumnos y ex alumnas  a compartir fotos del cajón de sus recuerdos. Nos llegaron algunas que nos hicieron trasladarnos al pasado, reconocimos varias caras que ya no están y otras que, con el paso del tiempo, han cambiado un poco… ¡No

19 de mayo de 2022
  • 82 AÑOS MARCANDO VIDAS

Estimada Comunidad Escolar   Un 28 de febrero de 1938 se fundó nuestro colegio y este año 2022, cumple 82 años. Han transcurrido muchas generaciones que han pasado por nuestras aulas; generaciones con destacados profesionales que han sido autoridades públicas en el ámbito académico, científico, artístico y cultural. Ex alumnos que se han manifestado siempre

19 de mayo de 2022
  • Día del Estudiante 2022

El Día del Alumno constituye una fiesta en homenaje a todos los estudiantes chilenos de la educación media y se celebra cada 11 de mayo desde 1992, año en el que el Ministerio de Educación determinó que así fuera. El Liceo República de Siria organizo diferentes actividades deportivas y recreativas, donde participan tanto estudiantes como

17 de mayo de 2022

contact details

Social Profiles

feedback form

If you’d like a free consultation, please start by completing the form:

[contact-form-7 404 "No encontrado"]

Looking for a First-Class Business Plan Consultant?